Save The Date: Zwitsers bonbonmerk opent eerste pop-up in België
Proef in primeur de kruidenwereld van Ricola
In hartje Brussel een stuk ongerepte natuur verkennen? Met al je zintuigen? Dat kan straks in de Kruidenwereld van Ricola, de eerste pop-up die het Zwitserse merk in ons land opent. Van 6 tot 9 oktober kan het grote publiek er kennismaken met de 13 befaamde Ricola-kruiden uit de Zwitserse bergen: van een bonbonproeverij over een workshop met gedroogde kruiden tot een wandeling in de Ricola-tuin. En nog veel meer.
Op donderdag 6 oktober, om 10 uur, licht Ricola alle activiteiten toe van deze eerste pop-up in België. Noteer dus zeker deze datum in je agenda, meer nieuws volgt!
Over Ricola – www.ricola.com
Opgericht in 1930 door meesterbakker Emil Richterich, heeft het bedrijf Ricola ongeveer zestig soorten snoep en kruidenthee ontwikkeld op basis van een mengsel van 13 planten, die bijna onveranderd bleven sinds 1940. Het familiebedrijf, dat tegenwoordig wordt gerund door Thomas Meier, is een echt succesverhaal: de confiserie kent grote bijval in meer dan 50 landen en gesmaakt door de grootste wereldsterren. Het originele recept, dat geheim is gebleven, combineert in combinatie met andere smaken, afhankelijk van het product, voordelen voor de stem en keel of zorgt gewoon voor een verfrissende adem. In België zijn er 13 smaken beschikbaar. Strenge locatieselectie en respect voor ecologische teeltmethoden maken deel uit van het DNA van Ricola. Lokale verankering, een toewijding aan traditionele waarden, gecombineerd met een gevoel voor kwaliteit en de wil om te innoveren, staan aan de basis van het succes van dit Zwitserse merk.
Voor meer informatie:
Eveline Vanhoutteghem I +32 483 89 04 24 I eveline@rca.be I www.rcapress.be
Anaïs Brisbois I +32 499 25 41 03I anais.brisbois@rca.be I www.rcapress.be